woensdag 15 juli 2009

GROOTE PEEL













Gisteren ging ik vroeg naar bed om vandaag vroeg op te staan. Ik was om kwart over zes in de Groote Peel waar ik bij aankomst een ree tegenkwam die mij helemaal niet in de gaten had. Een stuk verder zag ik de gladde slang waar ik eigelijk voor kwam. Na ongeveer twee uurtjes wachten kwam de slang naar buiten om zich op te warmen, toch niet voor niets gewacht! Maar de slang was ook weer snel weg. Tijdens het wachten had ik nog verschillende soldaatjes en andere insecten gefotografeerd. Daarna naar de vogelkijkhut waar de dodaars twee jongen had (op de foto probeert een van de jongen op de rug van een van de ouders te klimmen) en een aalscholver die in 't zonnetje zat. Toen liep ik terug naar mijn fiets en ging ik naar huis, het was al kwart over twaalf.

1 opmerking:

  1. willie van bussel17 juli 2009 om 07:24

    Wat ben jij actief bezig zeg! Mooie foto's heb je weer gemaakt. Zo zie je maar, Morgenstond heeft goud in de mond.
    Ga zo door.

    gr. uit Lierop

    BeantwoordenVerwijderen