zaterdag 28 januari 2012

PUBLICATIE




Zoals jullie misschien nog weten heb ik afgelopen jaar de 1e prijs gewonnen bij de Roots natuurfotowedstrijd (categorie t/m 17 jaar) In het oktobernummer van 2011 stond deze foto (zie de tweede foto hierboven).
In het nieuwe nummer van Roots (februari 2012) staat de nieuwe wedstrijd aangekondigd, en ook hier hebben ze mijn foto weer gebruikt! Dit vind ik natuurlijk erg leuk! (zie de eerste foto hierboven).

Verder is het nou erg rustig qua fotografie, ik ben bezig met een paar projectjes waar redelijk wat tijd in zit, dus hopelijk lukt het snel!





2 opmerkingen:

  1. Super Jarno ik heb hem gezien.
    In het Januari nummer stond mijn Lieveheersbeestje,niet in de prijzen maar wel een vermelding en fototje waard !

    Gr Michel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jarno,

    Het viel mij ook meteen op toen ik de foto in ROOTS zag.
    Veel succes met je projecten. Ik ben benieuwd.

    groeten

    Jowan.

    BeantwoordenVerwijderen