dinsdag 10 december 2013

DRIJVEND FOTOGRAFEREN

Vanmorgen zijn de eerste resultaten binnengedruppeld van het fotograferen vanuit mijn drijfhut! Al verschillende keren ben ik het water ingegaan om te fotograferen, en dus tot gisteren zonder resultaat, eenden zijn toch best wel schuw. Het was een prachtige ochtend! Een laagje mist boven het water, weinig tot geen wolken wat resulteerde in een mooie zonsopkomst. Ik moet nog veel gaan drijven om betere resultaten te krijgen, maartoch, als eerste foto mag ik er niet mee ontevreden zijn denk ik. Het sfeertje in de foto is net zoals het was voor dat prachtige licht verscheen.

1 opmerking:

  1. Hallo Jarno,

    Ik vind dit een prachtige foto, als dit het eerste resultaat is van je drijfhut mag je bepaald niet ontevreden zijn, de foto straalt een heerlijk sfeertje uit. Misschien was de compositie nog sterker geweest als je er boven een rand vanaf gehaald had, in dat deel van de foto "gebeurd" n.l. niet zo veel. Maar complimenten met deze.

    Groeten,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen