dinsdag 31 maart 2015

MARIUS VAN DER SANDT BEURS - SLOT

Zoals jullie weten heb ik in 2014 samen met David Peskens en Tjeerd Visser de Marius van der Sandt Beurs gewonnen. Een jaar lang kregen we begeleiding van Theo Bosboom, Jasper Doest, Bas Meelker, Joris van Alphen en Jan Vermeer. In de 'natuurfotografie-wereld' misschien wel de vijf bekendste namen.

In dit jaar heb ik ongelofelijk veel geleerd en heb ik een andere kijk op de natuurfotografie gekregen, maar vooral een andere kijk op mijn eigen fotografie (positief uiteraard:)). Dit mede doordat we elk aan het project 'Heide' hebben gewerkt met ieder een eigen invulling.

Één van ons drie heeft een publicatie gekregen in National Geographic Nederland-België over de Nederlandse Heide. Met een prachtig artikel van 12 pagina's is David de gelukkige, nogmaals gefeliciteerd! Een terechte 'winnaar', als ik het zo mag noemen, want een onderlinge wedstrijd was het absoluut niet. Het artikel waar ook Tjeerd en ik nog in worden vermeld is te lezen in het aprilnummer (deze maand dus!). Onder aan deze blog vind je een link waar je enkele foto's van ons drie kunt vinden, op de site van National Geographic.

31 maart hadden we als afsluiter van de beurs een bijeenkomst gepland om te evalueren over de eerste editie van de beurs. Ook dit was wederom een nuttige middag, en gezellig natuurlijk!
Hierna zijn David, Tjeerd en ik naar de Posbank gereden waar we nog enkele reeën tegenkwamen, in de heide! Prima afsluiter toch?

Theo, Jasper, Bas, Joris, Jan, Betty, David en Tjeerd, bedankt voor alle leermomenten, tips & tricks, hulp en gezelligheid!
Voor 'de vijf'' fotografen, heel veel succes bij de volgende editie!

Ben je 29 jaar of jonger en is natuurfotografie jou grote passie? Ding mee naar de beurs van 2015! (Link is hieronder te vinden).

Zondag 10 mei 2015 geven we met zijn drieën een presentatie over het afgelopen jaar op de 'Dag Van De Natuurfotografie' in nationaal park De Hoge Veluwe, kom je ook?


Een kort stukje inclusief foto's van het afgelopen jaar:
http://www.nationalgeographic.nl/galerij/marius-van-der-sandt-stichting-2014

Zelf ook kans maken op deze beurs? (t/m 29 jaar):
http://mvdss.nl/index.php/beurs/aanmelden-voor-beurs

Alles over de stichting:
http://mvdss.nl/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten