woensdag 21 oktober 2015

BEDTIME

Onlangs ben ik verhuisd, nu woon ik niet meer in Brabant, maar ben ik samen met Ayla gaan wonen in Zuid-Holland, Vlaardingen om precies te zijn. Voor mij is het nu veel zoeken naar nieuwe plekken, om de natuur te beleven en fotograferen. Één mooie plek heb ik al gevonden.

Hoe bijzonder een grote zilverreiger vroeger was, zo 'gewoon' zijn ze nu. Maar gewoon is vaak het mooiste, tenminste voor mij. Zeker als je een bijzonder moment van de dag mee kunt maken. Een aantal keer ben ik al gaan waarnemen en fotograferen bij een slaapplaats van grote zilverreigers. Ook in Brabant heb ik dat een aantal keer gedaan, maar blijft bijzonder. Wanneer de eerste reiger een plek zoekt in een struik volgen ook andere reigers snel, vaak met meerdere tegelijk bekvechten ze om de beste plaats. Op de foto staat de eerste. Op het einde van de avond gingen er 28 snavels tussen de veren. Welterusten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten