zondag 28 maart 2010

BOSUIL

Ik liep net zoals veel vaker langs een boom waarin zoals ik had gehoord een ransuil zou zitten.
Dus ik ging zoeken, maar kon niks vinden. Op de grond lagen een hoop braakballen, en ook nog een paar verse, dus ik dacht dat er toch echt een uil moest zitten. Dus ik ging recht boven de braakballen kijken, en daar zag ik na heel goed kijken een uil zitten! Maar geen ransuil, het was een bosuil. Daar heb ik wat foto's van gemaakt. Helaas zaten er veel takken voor, maar mischien zie ik de uil nog een keer, en dan zitten er geen of minder takken voor...!

1 opmerking:

  1. Je moet inderdaad heel goed kijken om em te zien tussen die takken. Ik hoop dat je deze bosuil nog eens tegenkomt zodat je de kans krijgt hem wat scherper in beeld te brengen. Succes !

    BeantwoordenVerwijderen