woensdag 24 maart 2010

HEIKIKKER 2











Na de vorige foto's ben ik nog één keer terug geweest naar dezelfde plek, en twee keer naar een andere. Ik heb nog een hoop foto's waarvan hier een selectie. De tijd van het ''blauw zijn'' begint aan zijn einde te komen, in deze streek in ieder geval. Vandaag ben ik op allebei de plekken geweest met Jo Hermans (http://www.naturepics.eu/). Ik ben voor een paar foto's in het water gaan liggen, maar dat deed ik niet voor niks, een mooi resultaat! Heel leuk die blauwe kikkers, ik heb nou al zin in volgend jaar!

2 opmerkingen:

  1. Schitterend resultaat ! Ben blij (ook al ist op foto) ook es n blauwe kikker gezien heb, waarvoor bedankt ! Grtz,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Arno , prachtige foto's van de Heikikker , mij is het dit jaar niet gelukt ,

    groetjes Michel

    BeantwoordenVerwijderen