zondag 8 mei 2011

POLEN 1

Hierbij al het eerste deel van Polen!
Ik ben druk bezig met alle foto's verwerken en het schiet al aardig op.

Witte kwikstaart (Motacilla alba) (Biebrza).

Blauwborst (Luscinia svecica)
Ik hoorde een geluid en kon het even niet thuisbrengen, terwijl ik dat geluid goed ken. Even gewacht en daar verscheen dit exemplaar! (Biebrza).


Boerenzwaluw (Hirundo rustica)
Gezellig samen kwamen er steeds meer bij zitten. (Biebrza).




Snor (Locustella luscinioides)


Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..... Het geluid van de snor gaat ongeveer zo en het stopt niet snel! Even zoeken maar bovenin het riet zag ik de snor dan eindelijk zitten.



Kramsvogel (Turdus pilaris)
In het park zaten vooral veel duiven, maar ik kon ook enkele kramsvogels ontdekken. (Bialystok).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten